Heeft u een vraag, opmerking, klacht of misschien een compliment? Dan willen wij het u zo gemakkelijk mogelijk maken om contact met ons op te nemen via onderstaand contactformulier.
Uw gegevens komen op dat moment binnen in ons algemene e-mail adres info@dricom.nl. Over het algemeen proberen wij deze e-mail binnen twee uur te behandelen, tijdens openingstijden.
Toch kan het helaas voorkomen dat het erg druk is, in onze locaties, in dat geval doen wij ons best om u zo snel mogelijk te helpen.
Specifieke vestiging?
Wilt u contact opnemen met een specifieke vestiging? Dit kunt u vermelden in onderstaand contactformulier of via onderstaande e-mailadressen;
Varsseveld: varsseveld@dricom.nl
Gaanderen: gaanderen@dricom.nl
Wehl: wehl@dricom.nl
Liever telefonisch?
Wordt u liever telefonisch geholpen? Op het moment dat u belt met 0315-231737 krijgt u de vraag om een keuze maken tussen onze locaties.
Contactformulier
Klachtenregeling
Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen, vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten bij ons aan de balie of schriftelijk kenbaar te maken. Als u een klacht bij ons indient, zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. De klachten worden in door onze technische dienst bekeken. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten. Voor een klacht kun u via bovenstaand contactformulier contact opnemen of via info@dricom.nl.